FAQ

1. Czy na miejscu można dokonać płatności kartą?

Tak, na miejscu można zapłacić kartą za wszystkie produkty. W przypadku chęci zapłaty kartą przy dostawie u klienta prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.

2. Czy wszystkie towary są dostępne w sklepie stacjonarnym?

Staramy się, aby jak najwięcej produktów było dostępnych na miejscu od ręki, jednak nie mamy wpływu na tempo dostaw od producentów. W sprawie dostępności poszczególnych produktów prosimy o kontakt mejlowy, telefoniczny lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych Facebook i  Instagram.  

3. Gdzie zrealizuję serwis gwarancyjny?

Zakupiony u nas rower podlega jednorazowemu darmowemu serwisowi gwarancyjnemu. Klient powinien zgłosić się na serwis w terminie określonym w karcie gwarancyjnej, którą otrzymał w dniu zakupu roweru. Poszczególni producenci wskazują różne zalecenia dotyczące czasu wykonania serwisu gwarancyjnego. Miejscem realizacji gwarancji oraz serwisów gwarancyjnych jest nasz serwis zlokalizowany przy ul. Rozwadowskiego 1 w Sulejówku. Nie przeprowadzamy serwisów w domach klientów. Nie odbieramy rowerów serwisowych od klientów ani nie odwozimy ich do klientów po wykonanej usłudze serwisowej. W trosce o jakość świadczonych usług nie wykonujemy serwisów od ręki. Jednocześnie staramy się, by serwisowany rower jak najszybciej rozstał naprawiony i wrócił do właściciela. Ubłocone rowery nie będą przyjmowane. Nie świadczymy też usługi mycia rowerów.

4. Czy zrealizuję serwis roweru zakupionego w innym sklepie?

Tak. Jest to usługa odpłatna. Czas realizacji serwisu zależy od typu usterki, a także aktualnego obłożenia pracy serwisanta. Cennik usług jest dostępny TU

5. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT. Przed wystawieniem paragonu należy zgłosić sprzedawcy chęć otrzymania faktury VAT. W przypadku braku takiej informacji standardowo wystawiamy paragon fiskalny.  Ze względu na zmianę przepisów podatkowych nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu, na którym nie znajduje się numer NIP.

6. Czy mogę zamówić usługę dostawy nowozakupionego roweru do domu?

Tak. Szczegóły dotyczące dostawy PREMIUM znajdują się TU . Nie odbieramy rowerów serwisowych od klientów ani nie odwozimy ich do klientów po wykonanej usłudze serwisowej. 

7. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo zwrócić towar zakupiony w internecie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia paczki. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, mają Państwo 14 dni na odesłanie towaru. Nie muszą Państwo podawać przyczyny zwrotu. Przy zakupie dokonanym w naszym punkcie stacjonarnym nie ma możliwości zwrotu towaru.

Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie dołączone akcesoria. W przeciwnym wypadku zwrot zostanie odrzucony. W celu zwrotu towaru, prosimy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie bądź mailowo. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce KONTAKT. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt przesyłki zwrotnej (od klienta do sklepu) ponosi konsument. Pieniądze za przesyłkę (od sklepu do klienta) pobrane przy zakupie są zgodnie z prawem zwracane wraz z kwotą za towar.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl