Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę kupić rower na raty?

W tym momencie nie prowadzimy sprzedaży ratalnej. W najbliższej przyszłości wprowadzimy sprzedaż przez serwis aukcyjny Allegro i tam będzie można skorzystać z rat PayU.

2. Czy wszystkie towary są dostępne na miejscu w siedzibie firmy?

Staramy się, aby jak najwięcej modeli było dostępnych natychmiastowo, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie zapewnić pełną gamę kolorów czy rozmiarów. W sprawie dostępności poszczególnych towarów na miejscu w magazynie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

3. Czy na miejscu można dokonać płatności kartą?

Ze względu na internetowy charakter sprzedaży nie istnieje możliwość płatności kartą przy odbiorze. Jedyne akceptowane formy to gotówka lub przelew internetowy.

4. Czy prowadzony jest serwis gwarancyjny rowerów?

Tak, przez cały okres gwarancji, zakupiony u nas rower podlega darmowemu serwisowi gwarancyjnemu. 

5. Czy ceny podlegają negocjacji?

Nie, ceny są stałe i nie podlegają negocjacji. 

6. Czy można przyjechać do siedzimy firmy w godzinach pracy infolinii?

Nie, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego a siedziba nie jest czynna w godzinach pracy infolinii. W celu ustalenia terminu odbioru osobistego lub obejrzenia/wypróbowania rowerów, prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy. 

7. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta. Przy zamówieniu prosimy wyraźnie zaznaczyć chęć otrzymania faktury VAT. W przypadku braku takiej informacji standardowo wystawimy paragon fiskalny. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl