Najczęściej zadawane pytania

1. Czy na miejscu można dokonać płatności kartą?

Tak, na miejscu można zapłacić kartą za wszystkie produkty. W przypadku chęci zapłaty kartą przy dostawie u klienta prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.

2. Czy wszystkie towary są dostępne w sklepie stacjonarnym?

Staramy się, aby jak najwięcej produktów było dostępnych na miejscu od ręki, jednak nie mamy wpływu na tempo dostaw od producentów. W sprawie dostępności poszczególnych produktów prosimy o kontakt mejlowy, telefoniczny lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych Facebook i  Instagram.  

3. Gdzie zrealizuję serwis gwarancyjny?

Przez cały okres gwarancji zakupiony u nas rower podlega darmowemu serwisowi gwarancyjnemu. Czas realizacji gwarancji zależy od typu usterki, a także aktualnego obłożenia pracy serwisanta.

4. Czy zrealizuję serwis roweru zakupionego w innym sklepie?

Tak. Jest to usługa odpłatna. Czas realizacji serwisu zależy od typu usterki, a także aktualnego obłożenia pracy serwisanta. Cennik usług dostępny TU

5. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT. Przed wystawieniem paragonu należy zgłosić sprzedawcy chęć otrzymania faktury VAT. W przypadku braku takiej informacji standardowo wystawiamy paragon fiskalny.  Ze względu na zmianę przepisów podatkowych nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu, na którym nie znajduje się numer NIP.

6. Czy mogę zamówić usługę dostawy roweru do domu?

Tak. Oferujemy trzy sposoby odbioru zakupionego roweru: odbiór osobisty, przesyłka kurierska, dostawa samochodem firmowym.

 

Transport samochodem firmowym realizujemy na terenie Sulejówka i okolic (usługa bezpłatna) oraz Warszawy (usługa odpłatna).  Rowery dostarczane w ten sposób są w całości złożone i gotowe do jazdy. 

 

Przesyłka kurierska. Każda przesyłka jest ubezpieczona. Rowery opakowane są w folię bąbelkową oraz solidny karton, które zabezpieczają sprzęt podczas transportu. 
Na potrzeby przesyłki rower ma odkręcone koło przednie, pedały oraz kierownicę.  Termin realizacji zamówienia to od 2 do 5 dni roboczych. Podany jest on również przy każdym produkcie na stronie. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera - jest to podstawa do reklamacji z powodu uszkodzenia paczki lub braku części zawartości. W razie uszkodzenia paczki prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia.

 

Odbiór osobisty. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w siedzibie naszej firmy w Sulejówku. Na miejscu można płacić kartą.

7. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo zwrócić towar zakupiony

w internecie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia paczki. Nie muszą Państwo podawać przyczyny zwrotu. Przy zakupie dokonanym w naszym punkcie stacjonarnym nie ma możliwości zwrotu towaru. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, mają Państwo 14 dni na odesłanie towaru.

 

Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru.

Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie dołączone akcesoria. W przeciwnym wypadku zwrot zostanie odrzucony.

 

W celu zwrotu towaru, prosimy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie bądź mailowo. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce "kontakt". Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt przesyłki zwrotnej (od klienta do sklepu) ponosi konsument. Pieniądze za przesyłkę (od sklepu do klienta) pobrane przy zakupie są zgodnie z prawem zwracane wraz z kwotą za towar.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl