Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w okresie zimowym (od października do marca)
sklep jest czynny od 10 do zmierzchu.


Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę kupić rower na raty?

W tym momencie nie prowadzimy sprzedaży ratalnej na miejscu. Z rat można skorzystać przez nasze aukcje Allegro.

2. Czy wszystkie towary są dostępne na miejscu w siedzibie firmy?

Staramy się, aby jak najwięcej modeli było dostępnych natychmiastowo, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie zapewnić pełną gamę kolorów czy rozmiarów. W sprawie dostępności poszczególnych towarów na miejscu w podręcznym magazynie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

3. Czy na miejscu można dokonać płatności kartą?

Tak, na miejscu można płacić kartami. Zarówno zbliżeniowo, jak i tradycyjnie.

4. Czy prowadzony jest serwis gwarancyjny rowerów?

Tak, przez cały okres gwarancji, zakupiony u nas rower podlega darmowemu serwisowi gwarancyjnemu. 

5. Czy ceny podlegają negocjacji?

Nie, ceny są stałe i nie podlegają negocjacji. 

6. Czy można przyjechać do siedzimy firmy w godzinach pracy infolinii?

Tak, zapraszamy w godzinach pracy podanych przy informacji o kontakcie.

7. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta. Przy zamówieniu prosimy wyraźnie zaznaczyć chęć otrzymania faktury VAT. W przypadku braku takiej informacji standardowo wystawimy paragon fiskalny. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl